Boken Blåögd

"Jag har ett stort problem. Jag har läst en bok som heter Blåögd i skolan, och alla ska läsa den i klassen. Jag har såklart läst ut den och jag har glömt den i skolan, den skulle egentligen varit inlämnad i fredags (igår). Men jag ljög om att jag hade skickat den men den "inte kom fram.
Men nu har jag tappat bort boken. Vet inte om den är i skolan.
Men jag måste göra en analys om boken.

Frågorna kommer här:
* Berätta om tjejen respektive killen - jämför
* Reflektera kring bokens upplägg och innehåll
- Varför har författaren skrivit på detta sätt?
* Vad tyckte du? Kändes boken verklig? När tiduttrycktes den?
- Tycker du att utseendet är viktigt? (på en person) varför, varför inte?
* Flera egna reflektioner/analyser

Så, det ska jag svara på. Men jag svarar ju såklart själv på om utseendet. Men annat behöver jag hjälp med!"

Jag har inte läst boken, vi får helt enkelt hoppas att någon läsare har läst den och kan hjälpa dig! Men om du har läst den borde du väl kunna svara på några av frågorna i alla fall?

Kommentarer
Postat av: jonas

Ange formeln för beräkning av en quaternion som beskriver en omorientering av ett koordinatsystem φ (grader) kring sin egen z-axel.

2010-10-16 @ 19:55:10
Postat av: Alexandra

Vet inte hur jag ska klara av uppgiften, och säga till läraren att det är sen.

2010-10-16 @ 20:21:15
URL: http://iceflower.devote.se
Postat av: Sara

Alltså bruden är här för att hjälpa till med saker man inte fattar, eller hur man ska gå tillväga. Inte göra läxorna/uppsatserna/slitet åt er. Jag menar, halllååååå....

2010-10-16 @ 21:35:12
URL: http://helfestligt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känns som om du blir redligt utnyttjad, Fröken Fundering. Synd.

2010-10-16 @ 22:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0