Redovisningsförslag

"Grym blogg. Himla duktigt av dej! Jag har varit utbytesstudent i ett år och tänkte göra mitt projekarbete om det. Går samhälle så de är lätt att knyta ihop till programmet. Undrar dock på vilket sätt jag ska redovisa, känns trist med en rapport eller powerpoint. Något förslag?"

Du kanske kan göra en utställning med massa bilder du tagit under resans gång. Dessutom kan du skriva små lappar med roliga historier, spännande samtal, iakttagelser och liknande som du sätter upp på utställningen.

Annars kan du göra ett bildspel med små korta texter på.

Eller så kan du sjunga en sång om resan. Du skriver sången själv alltså.

Fundera på vad du är duktig på och gör någonting med det. Är du duktig på att fota, dansa, skriva låtar, rita, sjunga, rimma, skulptera, skämta?

Kommentarer
Postat av: Ellenor

sv. haha ja det är ju också en taktik ;P



härligt med en skolhjälps blogg

2010-10-10 @ 16:31:38
URL: http://ellpell.blogg.se/
Postat av: Alva

Hejhej! Jag ska skriva som ett referat av en artikel på engelskan och sedan berätta muntligt om artikeln i fem minuter. Har försökt hitta en bra artikel men är så himla svårt, vill ha något som faktiskt är intressant som har hänt nyligen. Har du någon tips på någon artikel? Sen hur tycker du att jag ska försöka skriva ihop det? Något bra tips? Jag blir också väldigt nervös när jag ska prata inför folk och såå, vad tycker du att jag ska tänka på?

Tacksam för svar, Grym blogg annars!

2010-10-10 @ 17:05:23
Postat av: Alexandra

Hej!, jag har sett att många behöver hjälp med finska språket?. Och jag kan ganska bra finska!. Så jag skulle kunna hjälpa? :)

2010-10-10 @ 18:44:35
URL: http://iceflower.devote.se
Postat av: feleg

HejHej. Jag ska skriva lite om vad jag tycker om en viss fransk film på franska. Vi har inte lärt oss om hur man skriver detta at all och uppgiften är tills på tisdag, så skulle uppskatta ett snabbt svar! Finns det någon bra översättnings sida??

Det du gör är toppen!! :D

2010-10-10 @ 19:16:21
URL: http://fbeyene.blogg.se/
Postat av: Josefine

va tycker du om klänningen ja hitta? :)

2010-10-10 @ 20:12:11
URL: http://josseish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0