Idrott

"Vill ha hjälp med en idrottsläxa! Vi ska svara på massa frågor...

1) Förklara effekten på skelettet efter en längre tids träning.
2) Vad är ”superkompensation” för något när det kommer till träning?
3) Förklara intensiv- och lågintensiv träning.
4) Förklara effekten på hjärtat efter en längre tids träning.

Vi får använda oss av hemsidan: www.sjukvardsradgivningen.se men jag hittar inget på hemsidan och vi har inte gått igenom detta under lektioner."

Jag hittar inte heller något på den hemsidan. Jag tror det bästa är att googla frågorna och påpeka för läraren att hemsidan han/hon valt inte fungerade.

Här har du en bättre hemsida. http://www.sundhalsa.se/

Kommentarer
Postat av: emilia

hej igen, dte förstår jag att folka ställer nästan för mkt frågor och om olika ämnen. hoppas att ngn kanske kan hjälpa dig att svara på allt!

2010-10-01 @ 10:28:15
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: kristin

det är så att jag ska skriva en novell i skolan, men vet inte alls vad den ska handla om!tips?

jag vill ha nån knorr där vid slutet, den ska liksom sluta på ett sånt där bra sätt, exempel?

2010-10-01 @ 18:42:17
Postat av: Anonym

Här finns lite om det på sjukvårdsrådgivningen: http://www.1177.se/artikel.asp?CategoryID=31920&PreView=

2010-10-01 @ 21:08:18
Postat av: Anonym

Finns du fortfarnde kvar? behöver nämligen hjälp :D

kontakta mig om ja :D

2011-03-03 @ 22:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0