Demokratiskt samhälle

"Jag behöver tips på om det demokratiska samhället kan få risker om människor använder sig av civil olydnad när de inte tycker att saker är rätt. Jag ska skriva uppsats om det, så behöver all hjälp jag kan få! Det är mycket mer, men det har jag skrivit, det är bara det här jag behöver lite tips och information om!"

Om folk sitter i ett hus som ska rivas stör det ju de som ska riva huset. Dessutom kanske huset ska bli en skola och då får barnen vänta. Det kan förstöra mycket för hela samhället.

Kommentarer
Postat av: Mekko!

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken (döskalleringar och massa annat snyggt) , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

2010-09-30 @ 20:04:36
URL: http://mekko.blogg.se/
Postat av: Johanna

vill ha hjälp med en idrottsläxa! vi ska svara på massa frågor...



1) Förklara effekten på skelettet efter en längre tids träning.



2) Vad är ”superkompensation” för något när det kommer till träning?



3) Förklara intensiv- och lågintensiv träning.



4) Förklara effekten på hjärtat efter en längre tids träning.



vi får använda oss av hemsidan: www.sjukvardsradgivningen.se



men jag hittar inget på hemsidan och vi har inte gått egenom detta under lektioner.

2010-09-30 @ 21:11:45
Postat av: .

tack för hjälpen! ;)

2010-10-01 @ 11:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0