Väder och klimat

"Jag skriver om väder och klimat. Vad har vattnet för påverkan på hur vädret kommer bli? T. ex på vilket sätt påverkas Argentinas väder för att det ligger vid Atlanten?"

Jag vet precis lika lite som du om det eftersom det inte är ett ämne jag är superduktig i. Jag finns främst för att förklara saker för er, inte för att googla på fakta. Skulle jag kunna svaret skulle jag naturligtvis kunna förklara bra men det kan jag alltså inte. Det är bara att hoppas på att någon läsare är insatt. Tills dess kan du läsa på den här länken.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kustklimat
Fråga gärna, men förvänta er inga extraordinära svar! :)

Kommentarer
Postat av: ABO

ey har nån texten till eld&vågor?

2011-02-04 @ 18:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0