Översättning

Jag ska göra en spanska redovisning men behöver hjälp med och översätta en text till spanska. Vi har inga lektioner före redovisningen så kan inte fråga läraren och google translate översätter otroligt dåligt!

Om du börjar med att ge mig texten kan en bekant till mig översätta den korrekt. Jag kommer naturligtvis inte göra läxan åt dig utan bara hjälpa dig med det svåraste. Om du vill kan du maila och skriva att jag inte ska lägga ut den på bloggen. Man kanske inte alltid vill skylta med sitt arbete.

Kommentarer
Postat av: sara

åh vad glad jag blev när du svarade så fort!! Jag har skrivit en text om Enrique Iglesias men har en bit kvar som jag inte kan översätta, och den kommer här! :)



Han visade inget intresse för att vilja gå i sin fars fotspår.

Men musiken fanns ändå i Enriques blod. Han hade stora drömmar, något som hans föräldrar inte visste något om. Som femtonåring började han därför skriva låtar på engelska.



Han valde snart att hoppa av från skolan. Hans kärlek till musiken tog överhanden, helt enkelt. Att han alls valde att studera på universitetet var nog mer något som hans föräldrar ville än han själv.



Han sålde 1 miljon på tre månader. Fram till idag har popartisten sålt sammanlagt 6 miljoner exemplar av skivan över hela världen.



TACK på förhand!!:)

2010-12-08 @ 14:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0